Of nog belangrijker: hoe communiceer ik wat er te doen is in Hilversum!
Hilversum heeft zó veel te bieden, maar hoe komt het nu dat zelfs bij inwoners en nog meer bij het publiek dat buiten Hilversum woont, er zo weinig bekend is over wat er te doen en te beleven is?
Deze vraag staat centraal in een onderzoek, dat in opdracht van het Stadsfonds Hilversum is uitgevoerd.
De belangrijkste uitkomst van dit onderzoek is: Vraag en aanbod vinden elkaar niet. De communicatie van ondernemers is vaak niet efficiënt omdat ze de goede doelgroep niet weten te bereiken.
Op donderdag 9 november 2017 organiseert het Stadsfonds Hilversum een workshop. Allereerst presenteren wij de resultaten van het onderzoek en aansluitend is er ruimte om met elkaar te brainstormen over mogelijke oplossingen.
Wij hebben twee workshops in de ochtend en één in de avond. Voor koffie en thee wordt uiteraard gezorgd en tijdens de inloop van de bijeenkomst serveren wij een broodje.
Wij stellen het enorm op prijs als u wilt deelnemen aan deze workshop. Zodat we gezamenlijk een oplossing kunnen vinden hoe we beter met elkaar en onze doelgroep kunnen communiceren.
JA! Ik meld mij aan voor deze workshop.