Dit is een Hilversum breed initiatief waarbinnen 6 winkelcentra samenwerken en Hilversum Marketing de opdracht geven om een Feestelijk Shoppen campagne te ontwikkelen.
Hilversum Marketing start samen met de winkeliersverenigingen in de maand november en december een campagne gericht op lokaal shoppen tijdens de feestdagen. De campagne loopt in deze periode om er voor te zorgen dat Hilversum en omgeving hun Sinterklaas- en kerstinkopen lokaal doen. De campagne wordt stadsbreed opgezet en omvat ondernemers uit het Centrum, Havenstraat, Gooische Brink, de Gijsbrecht, Riebeeck, Kerkelanden en Seinhorst.
Stadsfondsgeld
Een aanvullend budget à € 10.000,- vanuit het Stadsfonds maakt het mogelijk om de bestaande campagne verder uit te breiden en te optimaliseren. Deze campagne zal bijdragen aan de lokale bezoekerseconomie en benadrukken dat Hilversum een ‘One Stop Shop’ is voor de feestdagen.
De gids
Onderdeel van de campagne is een fysieke gids. In zowel de online als gedrukte versie van de gids worden deze locaties gepresenteerd met mooie fotografie, interviews met lokale ondernemers, tips voor cadeaus, feestelijke kleding, decoratie en recepten van Hilversumse chefs.
Ga naar de website van Live Hilversum voor meer details.